The 5-Second Trick For نحوه خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

قبل از شروع به معامله و خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری لازم است تا اقدام به انتخاب و ایجاد یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب برای نگهداری بیت کوین های خود کنند .

اگر در هنگام تریدکردن با مشکل یا سؤالی مواجه شدید می‌توانید از طریق بخش پرسش و پاسخ سایت ارزدیجیتال (استک) سؤالات خود را از کاربران حرفه‌ای بپرسید.

درواقع همین سودهای نجومی بسیاری را به این بازار کشانده است، کسانی که تصور می‌کنند بدون دانش و فقط با انجام معاملات می‌توان سودهای هنگفت کسب کرد.

برای فعالیت در هر کدام از این صرافی‌ها کافی است وارد وبسایت صرافی شده در آن ثبت نام و احراز هویت را انجام دهید.

بایننس برای افرادی که با ترید آشنایی چندانی ندارند و یا نمی‌خواهند درگیر سفارش‌گذاری و فرایندهای این‌چنینی شوند، امکان تبدیل سریع ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. با این قابلیت کاربر فقط کافی است ارز دیجیتالی را که در اختیار دارد انتخاب کند و بگوید قصد دارد این ارز دیجیتال به چه ارز دیجیتال دیگری و با چه مقداری تبدیل شود.

۴. خوبی صرافی‌های ایرانی این است که به زبان فارسی هستند و امکان اشتباه در حین ثبت نام در آنها کمتر است. با این حال اگر در این مرحله دچار سردرگمی شدید می‌توانید با مشاهده‌ی “راهنمای تصویری” که در تصویر نیز مشخص کرده‌ایم ویدئو آموزشی در این خصوص را مشاهده کرده و ابهامات احتمالی را برطرف کنید.

رمز ارز خریداری شده را می‌ توان در صرافی نگه‌ داری کرد؟

تا اینجا شما با نحوه خرید یا فروش ارز دیجیتال با نوبیتکس آشنا شده‌اید. در این مرحله می‌خواهیم نحوه ساخت کیف پول نوبیتکسی را نیز به شما معرفی کنیم. با مشخص نمودن کیف پول برای هر ارز، یک آدرس به آن اختصاص داده می‌شود. حال می‌توانید از این آدرس، برای انتقال موجودی به آدرس کیف پول‌های دیگر در هر کجای دنیا استفاده نمایید.

پس از این کار آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال می توانند با استفاده از معاملات جفت ارز موجود در این بازار به خرید و فروش بیت کوین و تبدیل آن به پول نقد ( دلار ، ریال و .. ) و یا تبدیل به یک ارز دیجیتال دیگر کنند .

بنابراین در معاملات خود حتما از تحقیقات درست، تحلیل و منطق بهره ببرید و از احساسات کاذب اجتناب کنید.

در حال حاضر خرید بیت کوین به خودیِ‌خود هیچ‌گونه منع قانونی ندارد، مگر اینکه با بیت کوین‌های خریداری‌شده جرمی (مثل پولشویی و تأمین مالی تروریست) انجام شود.

تحلیل تکنیکال بسیار برای این گروه از فعالان بازار ارزهای دیجیتال کاربردی است.

دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند و حساب کاربران خاطی ممکن است مسدود شود.

رمزارزها زمانی که معرفی می‌شوند یک وایت پیپر را هم ارائه می‌دهند که در آن به توصیف اهداف و موارد بنیادی رمزارز می‌پردازند، شما با مطالعه وایت پیپر و کسب اطلاعات پیرامون رمزارز مورد نظر می‌توانید تحلیل بنیادی را انجام دهید.

Report this wiki page